RSS

الأحد، 26 ديسمبر 2010

تالت حلقه ..... Happy New Year Egypt



النهارده حلقتنا متميزه جدا
مش علشان انا بعملها مع ضيفه مميزه 
لأ ....
ده كمان علشان ارحب باللون الأحمر اللي هل علي المدونه
واللي من ضمن قائمة الواني المفضله
وقبل مابدأ حلقتنا النهارده 
اعرفكم باللي معانا النهارده
معانا عضوة رانمارو المتميزه
" او المشرفه الذاكره مش مساعداني حالياً "
( فيوليت)
الحوار كان مسجل وده اللي حصل بالظبط ......



انا :  اولا هابي نيو يير

هي :  تو يو توو ^^

انا :  بمناسبة ان السنه الجديده خلاص قربت تهل علينا .... ايه هي افضل حاجه حصلتلك في 2010 ؟

هي :  اني جبت تقدير جيد جداً في سنة أولى و دي تعتبر معجزة ^^"

انا :  طب ورايك افضل حاجه حصلت لمصر في 2010 ؟

هي :  امممم وقفة الناس في قضية خالد سعيد ،،

انا :  وانتي وقفتي معاهم ولا كنتي قاعده؟ ههههههه

هي : هههه لا أهلي كانوا مستعدين يقتلوني هُما لو كنت نزلت الوقفة الصامتة
 

 انا :ههههه طب وايه هي اوحش حاجه عالميا وليكي ؟؟؟؟

هي : أوحش حاجة طبعاً كان اللي حصل بين مصر و الجزائر ..
و بالنسبة ليا ..،، اننا مرينا بفترة أزمة مالية يعني 

و كانت الأمور مش مستقرة في البيت
بس الحمد لله عدت ^^

انا : طوويب الحمد لله توقعاتك ايه ل2011 بأمانه ؟؟؟؟

هي : بأمانة بالنسبة لمصر انها هتسوء أكتر بسبب الإنتخابات

و بالنسبة لي مش عارفة يمكن احتمال السنة دي أحقق حاجة مهمة 
، بس أعتقد انها هتبقى سنة كويسة يعني .و ربنا يستر

انا ( باستغراب)  اها سؤال اخير .....
تتوقعي مصر هتطلع كاس العالم 2014 ؟



( بعد انتظار طال لمدة 5 دقائق )


انا :  يااااه للدرجه سؤال صعب؟

هي :  انا ماليش في الكورة انا بتحايل على الناس حد يفهمني ..،، بس إن شاء الله .. الأمل مش بفلوس يعني

انا : عندك كلمه تقوليها لحد ؟

هي : اه طبعاً كلمة لداجر ..،،
ارحمني

 انا :ههههه عندك كلمه لحد تاني

هي : اممم لكل أعضاء رانمارو
أريجاتو

 انا : بس ؟؟ الواد لوشين قال لمصر كلها كلام
رغااااااااي جدا لازم طبعا في اخر الحلقه نشكرك
لانك كنتي ضيفه خفيفه علينا وياريت تتابعي مدونتي
دو .. ري .. مي ، وتشوفي لقاءك

هي: أكيد ان شاء الله


انا : يلا هابي نيو يير







 الغريبه ان محدش ذكر الأزمه الماليه خااااااالص عل العموم
مش مشكله ، خلونا نشوف ضيفنا الأخير معانا في حلقتنا الجايه
والصراحه ..... انا صممت يكون الأخير
لأني متأكده ان الحوار ده مش هيبقي عااااااادي 
ياريت كلكم تتابعوه ، لانكم اما هتتعقدوا .... اما هتتجننوا

Happy New Year



تحياتي
بسنت نبيل
مدونة دو .. ري .. مي 
عـــــــيش الــــــــــحيــــــاه ..... مع 2011 

0 التعليقات:

إرسال تعليق