RSS

الخميس، 23 ديسمبر 2010

اول لقاء ....... Egypt Happy New Year




( المكان )
استديو عام مجهز باعلي التجهيزات والكاميرات
محيطه بالمكان 

( الأشخاص)
هناك كرسيان بينهما مائده كبيره يجلس 
علي احدهما المذيعه "اللي هي انا "
وعلي الكرسي الأخر 
الضيف ... المجهول
( ويبدأ الحوار كالأتي)

3
2
1
انا : هابي نيو يير

هي :  الكاميرا مظبوطه ؟؟

انا ( باستغراب) : احم .... اه مظبوطه ،عايزه اسألك سؤال وعايزه اجابتك تكون صحيحه ومباشره لأن برنامجنا برنامج الحقيقه الواضحه .... ماشي؟

هي :  اكيد 

انا : بالنسبه لوجهة نظرك ... ايه افضل حاجه حصلت في 2010 ؟

هي : عرفت اصحاب جداد تحفه بجدوعرفت اعتمد علي نفسي اكترده بالنسبالي يعني

انا :  طب وتفتكري ايه هي اوحش حاجه حصلت في 2010؟
هي : عالميا ولا بالنسبالي بردو ؟

انا :  الأثنين

هي : هي عالميا كل حاجه بقت تكرار لبعضها اصلا.... بالنسبالي خيانه حصلت

انا ( بعد مقلبت علي المحقق كونان ) : امممممم خيانه ماشي ماشي
ايه توقعاتك ياتري للسنه الجديده؟

هي : :D  لا ان شاء الله هتبقي حلوه عندي احساس انها هتبقي سنه جميله 
و هتتجوزي السنادي ان شاء الله بعيدا عن السامعين

انا :  ههههههههه قولي بس يارب

هي :  يارب ياتي ، تتجوزي لوشين ....

انا ( ممبحلقه باعلي صوتي ) : كااااااااااااااااااااااااااااات

يامونتاااااج
ديليت للحته دي
ركزي يامي ... مصر بتتفرج علينا تقوليلي لوشين
يلا علي الهوا تاني

هي : ههههههههه ماله لوش زي الفل
 ده حتي لطيف و لذيذ و رخمده لووووش
حد يزعل من لوش.....لا اله الا الله
( محسساني انه عبد مجيد الصحاح ياخي )
احم ونكمل اللقاء ( بعد مونتاج رهيب حصل )

انا : السؤال الأخير في حلقتنا النهارده ونودعك
هل تعتقدي ان مصر هتوصل لكاس العالم 2014 ؟
هي :  مفيش حاجه بعيده عن ربنا !!!! :D

انا : حسبي الله ونعمه الوكيل.... وفي نهاية حلقتنا بنشكر .... اسمك ايه ؟؟؟

هي : باثي 

انا (بعصبيه) : باثي ايه .... باثي نقط وانا اللي هكمل 

هي : باسي نايتشايد
انا : ياريتك مكملتي ... وفي نهاية حلقتنا تحبي تقولي كلمه لحد ؟ 
هي : اه هقول لحد هو عارف نفسه
بلاش غرووووووووور مش حلو
وهقول للوش صبح صبح لوشو
وهابي نيو يير
انا : يو تو 
 ( وبعد الأنتهاء)
من خلف الكواليس
انا : يلاااااااا ......... طلعوا الشئ ده برا وهاتولي الي بعده !!!!
هي : شئ !!!!! اضربك فييييييييييين ؟؟

( ويتم ختم اللقاء بسبب ماحدث منعا للأحراج)
وانتظرونا في برنامج هابي نيو يير يامصر 

0 التعليقات:

إرسال تعليق