RSS

الاثنين، 27 ديسمبر 2010

لقاء مميز .......


والأن ......
لقاءنا المميز في برنامجنا وبرنامجكم المفضل
Happy New Year Egypt
( برعاية مدونة دو .. ري .. مي )

لقاءنا اللي حكتلكم عليه 
واللي قلتلكم انه هيبقي لقاء مع شخص مختلف حبيتين لسببين 
اول سبب .... ان كل اللي عملت معاهم لقاءات
كانوا كلللهم بيجيبوا سيرة نفس الشخص ده
" حتي انا ... وهتعرفوا امتي دلوقتي"
مش هتكلم كتيييير
خلونا نشوف ايه اللي حصل في حلقتنا المميزه دي من البرنامج


انا : كنت عاوزه اعمل معاك حوار علي راس السنه علشان المدونه ماشي ؟؟؟

هو : اعملى

انا : عاوزاك تقولي افضل حاجه حصلتلك في عام 2010
وافضل حاجه حصلت لمصر بوجهة نظرك برضو في 2010

هو : احسن حاجة حصلتلى فى 2010 انى رجعت ثقة صديق ليا
اما بالنسبة لمصر فلا تزال انجازاتنا فى الانتخابات تضحك العالم من حولنا

انا ( ايه الكلام العجيب ده ؟) احم..... اوك
طب واوحش حاجه عالميا وليك ؟؟؟

هو : ان مدرس التنميه البشرية بتاعنا مشى
وحدوث زلازل هاييتى


( ومازال لم احد يتزكر الأزمه العالميه وانفلونزا الخنازير)

انا :  توقعاتك ايه ل2011 بأمانه؟؟؟

هو : لذيذة عشان ان شاء الله هروح الجامعة السنة الجاية وهخلص من الثانوية

انا : سؤال اخير
تتوقع مصر هتطلع كاس العالم 2014 ؟

هو : مليش فى الكورة
بس ان شاء الله
ربنا يسهل

انا : تحب تقول كلمه لحد في نهاية برنامجنا
ولو كنت متابع باسي قالتلك كلمه في المدونه
فلو عاوز ترد ... او تقول حاجه جديده
قول ....

هو: انا تقولى اتجوز ...انا بتاع جواز!!!
ماشى ....مش هية خفت
هنفخها
و احب اقول كلمتين.....الاولى
لكل فتاه محجبة نص كوم
اعملى شعرك موزمبليق او غطى القصة
بطلو استفزاز بقى .......تانى كلمة لبسمتى
حمد الله على السلامة ، ويارب تكونى بخير
وبصحة جيدة
عشان تتعجنى منى ......واخيرا
ولا مش اخيرا 

 
انا: ياعم اخلص

هو :  كلمة لسيلينا..... بعتينى عشان المسلسل ن6
وكلمة للبت اللى بتخرج ولا بتحاور دى
ابعدى عن بتنجانه
بت
مدونتك بتشغل الاغانى من نفسها

انا ( باستغراب)  ايوا ...فيها اغاني
يلا خلصت كلامك ؟

هو: لأ ..... شكرا ليا
عشان اقترحتلك اغانى نضيفة

انا( بغضب) يااااارب لو مكناش في برناااااامج
كمل كمل

هو : وارجو من القراء.... يدعولى بالشفاء من المرض العقلى
وانى الاقى بنت الحلال اللى تدلعنى
وتكون زى جان دى

 انا :ههههههه ياااارب..... كلمه تانيه ؟؟؟؟؟؟

هو : لأ خلاص ..... اه
انصح بمشاهدة الفتيان قبل الزهور
والابتعاد عن كاركتر جان دى وجون بيو ونونا

انا : انا نصحتهم قبلك ....ياعم امشي بقي
ايه الضيف الرغاي ده
يلا هابي نيو يير

هو : اللهى تتجوزى واحد
زى جي هيوو

انا : يااااااااااارب

هو: لو تعرفى اللى فيها ض3
يلا بالا باى
انا هنصرف

 انا :يلا بلاباي






يااااااااه ....... كان رغاي اوي
كل الناس كانوا بيقولوا جمله واحده وبس
الا ده ، قال كلام لمصر كلها ....
يلا مش مشكله

اتمني بس ان اللقاء يكون عجبكم
مش اللقاء ده بس ...
اتمني ان كل اللقاءات تكون عجبتكم 
وعلي فكره دي مش النهاية
انتظروني .... مع اللقاء الأخير 
تحياتي
بسنت نبيل
دو .. ري .. مي 
عــــــيـــــش الـــحــــياه .... مع 2011

0 التعليقات:

إرسال تعليق