RSS

الخميس، 23 ديسمبر 2010

عدوي المسلسلات الكوري .....



الحب قبل الخبز احياناً ( فيلم مصري)
الطعام قبل الزهور ( مثل ياباني)
الفتيان قبل الزهور ( مسلسل كوري)
 اشار بعض الأشخاص "بدون ذكر اسماء" ان المسلسلات الكوريه 
تخفض من نسبة الذكاء ......
علي رأي شويكار ( اتنييييل علي عيييييينك)
انتوا عارفيين المشكله في ايه ؟؟ 
ان المسلسلات الكوري حلوه !!!! 
( الصين حلوه .... لا مش حلوه!!!!)
 لو كانت وحشه كنت وافقت اللي قال الكلام ده 
في الحقيقه انا كنت كده في الأول ، لحد ماتفرجت علي مسلسل
اسمه " الفتيان قبل الزهور" 
بجد بجد بجد ....... مسلسل طللللقه
طبعا الفضول هيتغلغل فيك عزيزي القارئ علشان تسأل
اهو اهو .... باين في عنيييك 
انت اكيد عايز تسأل ..... اتفرجتي عليه ازاي وليه ؟
هقولك بص ياسيدي ، وربنا انا مكان في مخي اصلا اتفرج
انا كنت متأكده انهم هيبقوا شوية عيال شبه بعض 
عماليين يحبوا في بعض ومفيش اي حاجه في اي حاجه 
غير ملل ملل ملل
لحد منفس الشخص ( اللي دعينا له بالشفاء العقلي)
قالي اتفرجي علي حلقه من المسلسل ده ... 
 اتفرجت واستعجبت واستغربت واتحركت وحملت 
" حلوه القافيه صح ؟؟"
ايا كان .... حملت اول حلقه واكتشفت ان الحلقه
عباره عن اجزاء ، بدأت احمل واتابع واحط صور علي الفيس
ومن هنا بدأت رحلتي مع الكوري ......
ادعولي ماحبش الأغاني الكوووووري
بعنيهم الضيقه دي !!!!!
بس ملحوظه / الفتيان قبل الزهور .... حملوه وهتحبوه 
 " تاني قافيه .... حلوه صح"
تحياتي
بسنت نبيل
مدونة دو .. ري .. مي
عـــــــيــــــش الــــــحــــــياه

3 التعليقات:

Unknown يقول...

هههه لا مش عاوز اتفرج عليه عشان ما افقد ذكائي ^_^
كنت امزح اختي ممم دو .. ري .. مي :)
بس فيه ملاحظة .. يا ريت لو تقللي عد المواضيع بالصفحة الرئيسية (خلليهم اثنين او واحد احسن) لانها تعيق التصفح للمدونة وتجعله ثقيلا
وبالتوفيق ان شاء الله لكل ما فيه الخير
على العموم شرفتني مشاركتي هنا
كما تشرفني اكثر متابعتك لي ومشاركتك على مدونتي
http://pxfree.blogspot.com/
تحياتي

دو .. ري .. مي يقول...

اخ Dev nasser

ثانكس عل الكومنت اللطيف ... وفعلا بلاش تتفرج عليهم :D
وبالنسبهلنصيحتك فشكراً وتم تنفيذها بالفعل
ويشرفني اني اتابع مدونتك

تحياتي
بسنت نبيل

غير معرف يقول...

ما فى احلى واجمل من المسلسلات الكورية
وعكس كلامك هى بتزيد الذكاء مش بتقلله

إرسال تعليق