RSS

الثلاثاء، 17 أبريل 2012

قلش رخيص ...





صحراء جرداء ، لا زرع بها ولا ماء !
اول حاجه قلتها اول مدخلت المدونه ، بقالي ييجي من اول 2011 وانا مبكتبش حاجه في المدونه
عقلي حصله جفااااف ( جفاف راضي هاهاها )*
وبعيد عنكوا ، بدل مكنت بكتب في المدونه وبغني راب في امانة الله
ظهرتلي عدوى جديده بتدمر حياتي ... ( عدوى وعشوه هاهاها )*
يب يب .. انا بقيت بقلش كتير ، كتير اوي كمان !
( كتير جداً جداً جداً على رأي مدحت شلبي )
في بعض الأشخاص ميعرفوش يعني ايه قلش*
" اقروا معاني الكلمات في اخر التدوينه "
حب اقلكوا ان القلش لما بيركب الواحد بعيد عنكوا مبيروحش ، بيلزق ، ويحولك لكائن هلامي لذج
مكروه في المجتمع ...!
كنتوا عايزني اخش واواجه مدونتي ازاي وانا شايله العدوى دي !
لكن بالصدفه دخلت على بلوجر ، وبالصدفه دخلت وبدأت اكتب في تدوينه
لربما ينقشع الغبار عن مدونتي ... صدق او لا تصدق ، انا كنت ناويه همحيها من الوجود
لكن ضميري مجبنيش ، بعيداً عن القلش ( خمسين قلش هاهاها ) ( قلش سلامه هاهاها )
انا رجعت ، وناويه بإذن الله " بعد الأمتحانات " ارجع نشاط المدونه تاني
بعيد عنكوا بقيت في اولى ثانوي ، وامتحاني بعد اسبوعين هاهاهاهاها 
فادعولي بالنجاح ,, وكونوا مترقبين جديدي في ( دو .. ري .. مي )
وبالمناسبه ، قريباً جداً بعد الأمتحانات برضو ... هبدأ بكتابة اول كتاب في حياتي
مش هقول اسمه عشان مش احرقه او يتسرق ^^
بس برضو دعواتكوا !


وسلامو عليكم ... آاااه اه استنوا
نسيت معاني الكلمات :D


*( جفاف راضي هاهاها ) : قلش رخيص على اسم عفاف راضي ^^
*( عدوى وعشوه ) : قلش رخيص على اساس يعني انها " غدوى " وكدا يعني احم ...
*(قلش ) : هو فن التلاعب بالألفاظ والقدره على فقع الشخص اللي قدامك في مده لا تتخطى ال10 ثواني


________


SEE YOU 
:D

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

قلش مبروك

إرسال تعليق