RSS

الخميس، 23 ديسمبر 2010

تاني حلقه ..... Happy New Year Egypt



( المكان)
نفس الأستديو
(الأشخاص)
نفس المذيعه اللي هي انا 
مع ضيف مختلف ....
( وتبدأ الحلقه )
3
2
1
انا : هابي نيو يير عليك

هو :  وعليكي

انا : كل سنه وانت طيب 

هو : وانتي بخير دايما ^^

انا : هسألك سؤال .... ولازم اجابتك تكون مححده وصريحه ماشي ؟

هو : اوك :D

انا : ايه افضل حاجه حصلتلك في 2010 ؟

هو : مش فاكر الصراحه !!!!

انا ( بإحراج تام) : احم .... معلش حاول تفتكر !!!

هو : انى طلعت الثانى على المدرسة فى المسابقة الثقافية ض2
افتكرت حاجة اهو
انا :  طب وبالنسبه لوجهة نظرك ايه هي اوحش حاجه حصلت في 2010
عالميا وبالنسبه ليك ؟
هو :الاستفتاء بتاع جنوب السودان واللى حصل فى اسطول الحرية

انا : اها .... ياتري اي توقعاتك للسنه الجديده ؟

هو : احم بما انى متفائل قليلا فأتوقع سنة فيها حروب كتيرة شويتين
حرب بين ايران وامريكا وبين الكوريتين وبيننا وبين اثيوبيا
انا :  احم احم .... ياريت كلنا نبقي بنص تفاؤلك
سؤال اخير .... هل تعتقد ان مصر هتوصل لكاس العالم في 2014 ؟

هو : احم انا ماليش فى الكورة الحقيقة لكن خلينا متفألين شوية ونقول انها هتوصل بأذن الله

انا : برضو خلينا متفألين دي ؟؟؟ مفيش فايده 
هو : ماهو انا بقول هتوصل انا قلت حاجة !!!!!!
انا :  وفي نهاية حلقتنا نشكر ....... اسمك ايه يابني انت كمان
هو :  على او داجر او امينيم او جيرارد او السيد المبجل ض2
اختارى واحد بقى
انا : تحب تقول حاجه لحد في نهاية حلقتنا ؟
هو : لا الحقيقه انا متخانق مع كل الناس دلوقتي ...

انا : يارب دايما ..... يلا هابي نيو يير

هو : هابي نيو يير 


(انتهت الحلقه)
خلف الكواليس

انا : يلااااااااااا ....... ارموا الكائن ده مع اخته وهاتولي اللي بعده 
( هاتولي الولد من التلاجه !!!!!!!)



0 التعليقات:

إرسال تعليق