RSS

الجمعة، 20 أغسطس 2010

كله بقي بيغني !!!!


الصراحه عندكوا حق !!!!
اي حد دلوقتي بقي بيغني
وصدقوني الموضوع ده مش الغنا العادي بس
اي حد بقي بيغني راب برضو !!

الشاب يعملك فيها روش وراب ويلبسلي السلسه الجمجمه 
او يلبسك عراقه ويخوفك
و يلبسلك الكاب بالعكس 
او يعملك فيها 40 كيس شيبسي في بعض
يتكلم بتناكه ويشتم ويقولك انا رابر 

ويجيب Beat ويعمل ارتجالات 
هوبا !!! بقي عندوا اغنيه 
هوبا !!! بقي مغني راب ومحدش قده

يقعد حوالين صحابه اللي هما اصلا الوحيدين اللي بيسمعوه  
ويغني و يسخن 
ودول .... الله كمل ويصقفوا وهيصوا 
يقولك خلاص بقي عندي معجبيين 

ركزوا بقي معايا .....  
خلاص الواد لبس ...... غني ...... بقي عنده معجبيين " صحابه "
يروحلك بقي في اي حته ويقولك عايز اغني 
انا رائع  انا المدهش انا المحطم ......... انا الاكس
" اكس عليك صحيح "

 يخدوه ... ولسانه يطلع مترين اول ميشوف مسرح ومايك 
" هيييييه هغني اخييييييرا "

 يطلع ويكون جايب صحابه " اللي هما المعجبين "
 ويغني من هنا والعيال تصقف وتصفر 
 وهو يسخن ويجعر ويشحر 

وكل ده من ناس ادوا بني ادم قيمه 
هو ميستحقهاش
مش اي حد بيغني !!!
ومش اي كلام سريع تبقي اغنيه راب
و مش اي قط يتقاله يا مشمش !!!!

بس هنعمل ايه مواهب وطلعت وصدق اللي قال
كله بقي بيغني !!!! 

0 التعليقات:

إرسال تعليق