RSS

الأربعاء، 25 أغسطس 2010

اصلها بتفرق ........ بين المزيكا والسيمفونيه



قدرى اخترنى اكون ليها وانا سلمت وقلبى اختار

شوفت الجنه فى عنيها ازاى اسيبها واعيش فى النار

اصلها بتفرق فى حياتك وحده

من اول متعيش وياها تلقاها معاك ملهاش بديــل

اصلها بتفرق وانا عاشق وحده

وبحب ودايب فى هواها وعيونها فى ليل الغربه دليل

حبها فى قلبى ودى اجمل وحده ملقتش جملها فى ولا وحده

والله ملهاش بــــــديـــــل

اصلها بتفرق فى الشوق والوحده

فى حياتى وهى هنا معايه الدنيا بحلها مابتسعنيش

اصلها بتفرق وانا روحى فى وحده

وبفكر ليل ونهار فيها والشوق بيذيد مابينتهيش

حبها فى قلبى ودى اجمل وحده ملقتش جملها فى ولا وحده

والله ملهــــاش بـــــــديــــــل

اصلها بتفرق فى حياتك وحده

من اول متعيش وياها تلقاها معاك ملهاش بديــل

اصلها بتفرق وانا عاشق وحده

وبحب ودايب فى هواها وعيونها فى ليل الغربه دليل

اصلها بتفرق من وحده لوحده

فى وحده بتنساها بوحده

ووحده مابتتنسيش

كثير من المزيكا ..... قليل من الكلام
 اكتر كلمه معبره لاغنيه اصلها بتفرق
من البوم عمرو دياب الجديد

كلماتها جميله وحلوه بس بين كل كوبيله والتاني دقيقتين
لحن الاغنيه ده اللي اتعمل بيه اعلان عمرو دياب

بتاع مياه حياه
لما طلع مفتحش بقه بنص كلمه حتي واللحن ده كان شغال 
شوفوا خد كام مليون علي انه فتح ازازة ميه شربها 

انا من المعجبيين بعمرو دياب وبالاغنيه دي
لحنها مميز وكلماتها لذيذه  
بس كل دي مزيكا ياعموره ؟؟؟؟؟؟؟؟

عمرو دياب ومزيكته اللي غيرت شكل الالحان كلها
مبتكر الالحان ........ الحلم 

الوحيد اللي مزيكته اتسرقت في الكويت والبلاد الشقيقه
واتعملت بكل اللغات  

 نصيحه من مستمعه مجربه 
كمل كلامك ....... زود كلامك 
بنحب كلامك ياعمرو 
خليك حلو وزوده  
 

تحياتي
بسنت نبيل
مدونة دو .. ري .. مي
حيث تصبح الحياه ..... سيمفونيه

0 التعليقات:

إرسال تعليق