RSS

الجمعة، 20 أغسطس 2010

انا كده ....... انا رابر


ايه يابنتي الراب اللي انتي بتغنيه ده انتي صوتك حلو غني كلاسيك اهو عل الاقل حاجه تتفهم ............
" شكرا اوي برافو ياعم بخ "

انا عايز افهم ايه اللي حببك في الراب... ده ولا كلام ولا مزيكا ؟
" معلش اصلي كنت فاضيه شويه "

ده حتي الكلام بتاع الراب بيمشي علي اي لحن 
" شكرا للأضافه العميقه "

كل الناس ودانهم بقت خلاص متعوده علي نظام واحد
 انت حبيبي ... انت ودني اللي بسمع بيها ..... انت ايدي اللي باكل بيها 
وان مكنش المطرب ينوح ويعيط ويكأبها عليك ميبقاش مطرب

كلامي غريب ....... صح ؟؟!!
مهو من اللي بشوفه

 قلت يمكن المواضيع هي اللي بتفرق معاهم ؟
غنيت لمصر .... وقلت فيها الدُرر 
" هههههه مصر بقت بيتغنلها راب ههههه"

قلت يمكن الرومانسيه تجيب معاهم حاجه ؟؟
غنيت للبنت ....... برضو قلت فيها الدٌرر
" حلوه بس ياخساره راب !! "
ياحول الله يارب .....
 اسيب الراب كله واقعد ساكته
  
" ازيك يانسه كوول ..... فين الراب بتاعك "
اعوووذ بالله ده انتوا عالم تشل 
لحد مقررت اتحداهم كلهم 

وحصل ...... الفت ولحنت وصممت
وقررت اني هبقي اول بنت رابر ....... " ناشئه حاليا يعني "
اتهنت واتريقوا عليا
مسكتش .... بقي كل اللي يكلمني اعمل عليه
diss
diss : هي اغنيه قصيره بتهزأ الشخص اللي انت عاوزه

وكلهم بقوا يقولوا ليا " هاي يا كوول "
هههه ...... علشان كده 
انا كده ...... انا رابر

0 التعليقات:

إرسال تعليق