RSS

الأحد، 10 أبريل 2011

اللقاء الأخير ...... مختلف جدا


والأن....
مع لقاءنا الأخير ، اللقاء اللي من وجهة نظري
كان الطف لقاء انا عملته ... لأني عملته مع شخص "عاقل شويه"
 اللقاء ده انا حطيته علشان عجبني ، مع اني كنت ممكن محطوش
( اه انا حره في حاجه !!!!!)
المهم ... الحوار عملناه في الأستديو
علشان الضيف ميخدش عننا وجهة نظر وحشه 


انا: جاهز


هو: احم احم ..... يلا

انا: هدوء في الاستديووووووووو...... احم احم يلا


هو: ايواا معاااكى !!

انا: قبل منبدأ طبعا برنامجنا لازم نقول كلمتنا المشهوره

لكل اللي بيشرفونا في برنامجنا هابي نيو يير يازيكو

هو: احم..... انتى بالصحه والسلامه


انا: قولي برايك كده .... ايه افضل حاجه حصلت لمصر عام 2010 ؟


هو: اممممم طبعا تحقيقها للرقم القياسى وحصولها على كأس افريقيا السابعه لتالت مره ع التواااالى


انا : اها ...... طب واحسن حاجه حصلتلك في 2010 ؟؟؟؟



هو : احسن حاجه حصلتلى .. السؤال دا اجبارى ^^" ؟
 اصلها مكانتش سنه حلوه اوى يعنى

انا: احم احم ...... ده بعد اذنك يعني مفيش اي حاجه خالص يعني ؟

معرفتش حب جديد ..... مشفتش حاجه لاول مره ....
انا بغششك يعني المفروض تجاوب بسرعه

هو: طيب يب حب جديد حب جديد 
 يابنتى انا عارف بس بختبرك

انا: ههههه ربنا يستر علينا
طب السؤال الاسهل بقي ايه هي اوحش حاجه حصلت لمصر عام 2010؟
ولو انت زكي (زي اسمك) هتقول الاجابه اللي انا مستنياها

هو: اكيييد طبعااااااا .. انها طلعت من تصفيات كاس العالم بجنوب افريقيا 

هاتولى منديل هاتولى منديل 

انا: معندناش ......الاستديو مفيهوش منديل


هو: اخر مره اجى برامج غلبانه كدا 

يعنى امسح ف كمى يعنى 

انا: يكون احسن بس ورا الكاميرا

متكسفوناش بقي
انا: احم احم .... نكمل


هو: احم يستحسنض2
 

انا: ايه هي اوحش حاجه حصلتلك في 2010
 حصلتلك انت.... انت، انت انت ولا انتش داري 
ههههههه.... احم احم.... جاوب جاوب

هو: مزيعه من شارع محمد على ض5 


انا: ههههههههههههه


هو: طيب احم .. انى لسه ف سنه اولى ف الجامعه دى اوحش حاجه


انا: طووويب.... السؤال الاشهره شهره توقعاتك لسنة 2011 باماااانه 


هو: اتوقع حروب اكتر وبلاوى اكتر واتوقع جمال رئيس مصر يعنى مصر هتفضل تعمل مفاوضات تهدئه والجو دا ومفيش جدييد  

انتى نمتى ولا ايه ؟؟؟؟

انا: لا بستغفر ربنا


هو: هههههههههههههههههههه

 
انا: سؤالنا الاخير وبما انك كروي اوي 

هتجاوبني عليه

هو: ايه كروى اوى دى وشى مدور يعنى ؟؟؟

 
انا: تتوقع مصر تطلع كاس العالم 2014 ؟

 كروي يعني غاوي كوره

هو: طووويب  

اممممممم يب ان شاء الله مصر هتطلع كاس العالم بسهوله جدا .. ياماما احنا التاسع ع العالم فووقوو بأى عاوزين حبه ثقه ف المنتخب مش كدااا

انا: وانا مالي ياعم هما اللي جايبين الاسئله
طيب ..... عندك كلمه اخيره تقولها لحد؟؟؟
اي حد

هو: حد شخصى يعنى ولا حد مين بالظبط 

 
انا: ايييي حد


هو: حددو اسألتكو بأى

انا: انتوا اللي افهموا بقي انا عمري ماستضفت حد كده قبل كده


هو: طيب احب اقول للريس ربنا يديك طوله العمر ياريس واهديولو بيت شعر قاله الزعيم عادل امام " هشتكنا وبشتكنا ياريس .. دانتا رئيس والنعمه كويس "
انا: هههههههههههههه

انا: طب وحد شخصي

الواد لوشين قال للمنتدي كله

هو: اممممم احب اقول للوشيين 

" يابنى كفايه كورى مش كويس على شانك تحسى انه بأى شبههم

انا: ههههههههه.....ياراجل هما الكوريين بعجروا اوي كدا؟؟

هو: هههههههههههههه لا لا ماهو مش شبههم اوى يعنى 

 بس عارفه يعنى نفس ستايل الشعر العظيم دا
 يللا بأى كفايه كداا 

انا: ياريت برضوعلشان معاد برنامجنا خلص يلا هابي نيو يير

يعني كل سنه وانت طيب

هو: وانتى بالصحه والسلامه وعقبال عيد العمال كدا ....

 
انا(بصدمه): عيد العمال ؟؟؟!!!!

 كاااااااااااااااااااااااااااااات

واحب اقلكم الكلمه المشهوره
" هو ده مسك الختام "
بس الكلمه التانيه المشهوره
" Happy New Year Egypt "
واتمني يكون اللقاء عجبكم وكل اللقاءات اللي فاتت 
برضو تكون نفس النظام ....
وانتظروني مع كل جديد وجديد
في عام 2011
مع مدونة دو .. ري .. مي 

 ***********************

عزيزي القارئ 
هذا اللقاء كان معمول من قبل مسنة 2011
تهل علينا بحلوها ومرها
" او في الظروف دي اقدر اقول مرها بس "
ويبدو ان زميلي اللي تنبأ باللي هيحصل
كان محق ساعتها ،،، كنت فاكره انه متشاؤم
بس طلع عنده بعد نظر لا اكثر ولا اقل !

احنا مقدمناش غير اننا ندعي 
ان السنه دي تتنيل وتخلص بقي
عشان بجد بجد يا2011 
احنا تعبنا منك اوي اوي !!!
تحياتي
بسنت نبيل
مدونة دو .. ري .. مي
عـــــيـــــش الــــــحــــــيــــاه ....بس !

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

صباح الخير

أستمتعت بالحوار الكيوت هذا وأنبسطت أني شفت مدونتك وتصبحت فيها ....

تحياتي لك

دو .. ري .. مي يقول...

عزيزتي ريبال

انا اللي مبسوطه والله انك تصفحتي في مدونتي
واتمني تتابعيني وابقي عند حزن ظنك

تحياتي ليكي
بسنت نبيل

إرسال تعليق