RSS

الاثنين، 4 أكتوبر 2010

ورجعت من السفر........ اهئ اهئ


يااااااااه والله الواحد وحشته المدونه بتاعته 
الواحد يخش كده كأنه قاعد في بيته بالظبط 
طبعا السؤال اللي بيطرح نفسه حاليا
طوول الفتره دي انا كنت فيييين ؟؟؟؟؟؟؟
الصراحه انا جالي مرض خطير وربنا يستر عليا
" متفهموش غلط "
انا جالي مرض فقدان الوحي 
ايوا انا مش لاقيه حاجه اكتبها ، علشان كده مش بكتب كتير
علشان كده برضو مش بدخل كتير 
"وعشانا عليك يااااااارب "

طوال كل تلك الفتره الطويله
"وخلوا بالكم من تلك دي "
شعرت ان هناك نوووم في المجال الفني 
( طبعا حد يسألني ويقولي ايه الكلام الكبير ده )
هقوله بكل بساطه ..... والله يابني مانا عارفه 

بس القصد يعني ان مفيش جديد 
المطرب كأنه بيعمل البوم واحد للسنه كلها
الالبوم يطرقع 3 اسابيع كده وبعد كده يبقي كفته !!!!!
موضوع مستفز فعلا 
علشان كده قررت مدونتي الجديده 
هتكون عن الانجلش " بس مش هننسي العربي برضو "

وهااا انا قادمه يامايكل ويامادونا وياهانا مونتانا .........
  " مااااااازنجر وييييييييي "

0 التعليقات:

إرسال تعليق